Vis mobilversion

Strøm Hansen søger dygtig kontor/ økonomiassistent til hovedkontoret i Nørresundby

Har du lyst til at bruge dine kompetencer i et job, hvor der er højt til loftet og tillid til dine evner?
Hvor du får frihed til at realisere dine idéer, træffe beslutninger og skabe resultater?
Så er jobbet som kontor/ økonomiassistent hos Strøm Hansen helt sikkert noget for dig.

Din profil:

Du har erfaring som kontor/økonomiassistent - meget gerne indenfor håndværksområdet - du kan håndtere opgaver af vekslende karakter uden at miste overblik og motivation. Du ser en ære i at udføre og aflevere opgaver med grundighed, høj kvalitet, til tiden, ligesom du naturligt bidrager til samarbejdet med en positiv tilgang og nytænkning. Du har en stærk ansvarsfølelse, en god kollega- og kundeforståelse. Du er både selvstændig og fællesskabsorienteret - med masser af humor. Du trives med at organisere og arbejder struktureret med opgaverne, ligesom det er naturligt, at du tager ansvaret for at dagligdagen kører for hele kontoret.

Af uddannelse er du kontor/økonomiuddannet, har stærke IT-mæssige kompetencer og god til at smile i telefonen.

 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • kreditorbogholderiet fra A-Z
  • bogføring af indbetalinger
  • rykke debitorer
  • fakturering
  • afstemning af balancekonti
  • afstemme og indberette moms
  • flådestyring af bilpark – herunder administration af benzinkort
  • besvare henvendelser fra kunder og kollegaer

 

 Du kan genkende dig selv i følgende punkter:

  • erfaren bruger af IT-værktøjer, herunder MS Office og meget gerne NAV
  • har let ved at tilegne dig nye IT-mæssige færdigheder
  • besidder en logisk tankegang, god forståelse for forretningen
  • er god til at kommunikere - både i skrift og tale
  • er systematisk i tilgangen til arbejdet og i stand til at bevare overblikket, over mange projekter og opgaver på samme tid
  • er vedholdende og følger opgaverne helt til dørs
  • kan arbejde selvstændigt såvel som i team

 

Strøm Hansen tilbyder:

Et virkeligt spændende job i en udviklingsmålrettet virksomhed, hvor nye opgaver opstår og gribes hurtigt. Et sted hvor vi ved, vi har brug for hinanden - og hinandens viden - i opgaveløsningen, og hvor du møder  engagerede kolleger i et uformelt, behageligt og udviklende arbejdsmiljø, hvor vi har fokus på både faglig og personlig udvikling.  Du tilbydes sundhedsforsikring og medlemskab af en aktiv personaleforening.

Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer samt pensionsordning

 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Økonomi- og administrationschef, Malene Folkmann Sommer på telefon 96326012 eller mail mfs@stroemhansen.dk.

 

Send din ansøgning samt CV og relevante bilag på e-mail til: job@stroemhansen.dk. Ansøgningen mærkes ”Ansøgning - kontorassistent Nørresundby”. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi har den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

Strøm Hansen er en landsdækkende automations- og installationsleverandør, der producerer højteknologisk avancerede el- og systemløsninger til nordiske virksomheder. Vi har 4 afdelinger i hhv. Nørresundby, Aarhus, Vejle og Glostrup, beskæftiger ca. 200 medarbejdere. Vores primære forretningsområder er: El-service, Industriel Automation & IT, Entreprise, Trafikstyring, Airport og El-tavler.