Referencer

DETAILKÆDER

Strøm Hansen har siden starten af 90'erne udviklet en særlig flair for servicering af detailkæder. Via servicering af flere af landets store, kendte detailkæder, har vi skabt et gennemtænkt servicekoncept, der spænder fra rådgivning og sparring over ordremodtagelse til færdigmelding på ordren. Konceptet sikrer den samme høje kvalitet af service over hele landet og styrker den fortløbende dialog på de enkle opgaver, f. eks. ved udrulning af samme type opgave i hele landet.  På den måde spinder vi et mønster af service, som konkret indebærer ens fakturering, servicemail til ordremodtagelse, hurtige respons og indgående kundekendskab.

DETAILKÆDER

Strøm Hansen har siden starten af 90'erne udviklet en særlig flair for servicering af detailkæder. Via servicering af flere af landets store, kendte detailkæder, har vi skabt et gennemtænkt servicekoncept, der spænder fra rådgivning og sparring over ordremodtagelse til færdigmelding på ordren. Konceptet sikrer den samme høje kvalitet af service over hele landet og styrker den fortløbende dialog på de enkle opgaver, f. eks. ved udrulning af samme type opgave i hele landet.  På den måde spinder vi et mønster af service, som konkret indebærer ens fakturering, servicemail til ordremodtagelse, hurtige respons og indgående kundekendskab.