Referencer

Wakeup Aarhus

Strøm Hansen har arbejdet med ABA siden 2001, og dét at beskytte vores kunders ansatte, gæster og værdier, i kombination med hensyn til bygningens indretning og naturligvis lovgivningen, er grundlæggende for arkitekturen i de brandstrategier, vi lægger i tæt dialog med den enkelte kunde.

Derfor fortsatte Strøm Hansen også løbende dialogen med bygherre og entreprenør på opgaven i Aarhus, hvor vi gradvist, efter et andet firma, overtog brandsikringen på hotellet.
Wakeup, selv om den indebar en række udfordringer:

ABA-anlæggets 500 detektorer, 30 brandtryk, ca. 45 ABDL-døre og over 314 tilstedeværelsestryk fordelt på hotellets 9 etager (6 over, 3 under jordplan), var for det første ikke påbegyndt på ”vores” måde, ligesom vi i kampens hede måtte finde de ekstra 7-8 montører, der arbejdede på opgaven, fra den lå hos os, til vi afleverede hotellet. Yderligere åbnede hotellet i etaper, og Strøm Hansens arbejde afsluttede som regel én etape, mens de andreteams rykkede ind på den nye. Ind imellem overlappede de enkelte teams dog på de forskellige etaper, og det har krævet overblik, overskud og fintuning af koordinering at få alt til at gå op i en højere enhed, så vi med stolthed kunne aflevere opgaven til tiden.

 

Wakeup Aarhus

Strøm Hansen har arbejdet med ABA siden 2001, og dét at beskytte vores kunders ansatte, gæster og værdier, i kombination med hensyn til bygningens indretning og naturligvis lovgivningen, er grundlæggende for arkitekturen i de brandstrategier, vi lægger i tæt dialog med den enkelte kunde.

Derfor fortsatte Strøm Hansen også løbende dialogen med bygherre og entreprenør på opgaven i Aarhus, hvor vi gradvist, efter et andet firma, overtog brandsikringen på hotellet.
Wakeup, selv om den indebar en række udfordringer:

ABA-anlæggets 500 detektorer, 30 brandtryk, ca. 45 ABDL-døre og over 314 tilstedeværelsestryk fordelt på hotellets 9 etager (6 over, 3 under jordplan), var for det første ikke påbegyndt på ”vores” måde, ligesom vi i kampens hede måtte finde de ekstra 7-8 montører, der arbejdede på opgaven, fra den lå hos os, til vi afleverede hotellet. Yderligere åbnede hotellet i etaper, og Strøm Hansens arbejde afsluttede som regel én etape, mens de andreteams rykkede ind på den nye. Ind imellem overlappede de enkelte teams dog på de forskellige etaper, og det har krævet overblik, overskud og fintuning af koordinering at få alt til at gå op i en højere enhed, så vi med stolthed kunne aflevere opgaven til tiden.