Vis mobilversion

Servicekoordinator Strøm Hansen Vejle

 

Strøm Hansen er en velfunderet virksomhed med 4 afdelinger fordelt i landet, hvorfra vi servicerer vores kunder. Vores arbejdsområder spænder bredt fra elinstallationer, automation, industri, brandalarm, adgangskontrol og video-overvågning, til airport-installationer i Norden.

 

Jobbet som servicekoordinator i Strøm Hansen:

Du er en stærk person med stor gennemslagskraft, og du kan håndtere opgaver af vekslende karakter uden at miste overblik og motivation. Du ser en ære i hhv. at udføre og aflevere opgaver med grundighed og høj kvalitet, ligesom du naturligt bidrager til samarbejdet med kreativitet og nytænkning. Du har en stærk ansvarsfølelse og en god kollega- og kundeforståelse. Du er både selvstændig og fællesskabsorienteret - og med masser af humor. Du trives med at organisere og arbejder struktureret med opgaverne, ligesom det er naturligt at du tager ansvaret for at dagligdagen kører for hele kontoret.

Af uddannelse er du kontoruddannet, gerne med erfaring fra el-branchen eller elektriker. Du har stærke administrative og IT-mæssige kompetencer.


 Du kan genkende dig selv i følgende punkter:

• Er erfaren bruger af IT-værktøjer, herunder MS Office og meget gerne NAV2015 eller nyere.

• Har meget gerne erfaring fra el-branchen.

• Har let ved at tilegne dig nye IT-mæssige færdigheder.

• Er god til at kommunikere – både i skrift og tale.

• Er systematisk i tilgangen til arbejdet og er i stand til at bevare overblikket.

• Kan arbejde selvstændigt.

 

Strøm Hansen tilbyder:

Et virkeligt spændende job i en udviklingsmålrettet virksomhed, hvor nye opgaver opstår og gribes hurtigt. Et sted, hvor vi ved, vi har brug for hinanden – og hinandens viden - i opgaveløsningen, og hvor du møder gode kolleger i et uformelt, behageligt og udviklende arbejdsmiljø. Du vil herudover få meget store frihedsgrader til at påvirke din arbejdsdag. Du får løn efter kvalifikationer, pensionsordning samt mulighed for efteruddannelse og faglig og personlig udvikling.

 

Stillingen er på 37 timer.

 

Ansøgningsfrist: Samtaler vil blive løbende afholdt.

 

Ansøgning vedlagt CV og andre relevante dokumenter sendes pr. mail til job@stroemhansen.dk mærket ”Servicekoordinator Vejle”

 

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til afdelingsleder Gert Rønsholt på 4213 4983 eller gsr@stroemhansen.dk Se også www.stroemhansen.dk