Vis mobilversion

Strøm Hansen søger dygtig kontorassistent til hovedkontoret i Nørresundby

Har du lyst til at bruge dine kompetencer i et job, hvor der er højt til loftet og tillid til dine evner? Hvor du får frihed til at realisere dine idéer, træffe beslutninger og skabe resultater? Så er jobbet som kontorassitent hos Strøm Hansen helt sikkert noget for dig.

 

Din profil:

Du er en stærk person med stor gennemslagskraft og du kan håndtere opgaver af vekslende karakter uden at miste overblik og motivation. Du ser en ære i hhv. at udføre og aflevere opgaver med grundighed og høj kvalitet, ligesom du naturligt bidrager til samarbejdet med kreativitet og nytænkning. Du har en stærk ansvarsfølelse og en god kollega- og kundeforståelse. Du er både selvstændig og fællesskabsorienteret - og med masser af humor. Du trives med at organisere og arbejder struktureret med opgaverne, ligesom det er naturligt at du tager ansvaret for at dagligdagen kører for hele kontoret.

Af uddannelse er du kontoruddannet og har administrativ erfaring, stærke IT-mæssige kompetencer og er god til at smile i telefonen.

 

Dine arbejdsopgaver vil primært være at:

  • have styr på kreditorbogholderiet fra A-Z
  • bogføre indbetalinger og rykke debitorer
  • afstemme balancekonti
  • afstemme og indberette moms
  • besvare kundehenvendelser

 

 Du kan genkende dig selv i følgende punkter:

  • er erfaren bruger af IT-værktøjer, herunder MS Office og meget gerne NAV2015 eller nyere
  • har let ved at tilegne dig nye IT-mæssige færdigheder
  • besidder en logisk tankegang, god forståelse for forretningen og teknisk baggrund
  • er god til at kommunikere – både i skrift og tale
  • er systematisk i tilgangen til arbejdet og er i stand til at bevare overblikket over mange projekter og opgaver på samme tid
  • er vedholdende og følger opgaverne helt til dørs
  • kan arbejde selvstændigt

 

Strøm Hansen tilbyder:

Et virkeligt spændende job i en udviklingsmålrettet virksomhed, hvor nye opgaver opstår og gribes hurtigt. Et sted, hvor vi ved, vi har brug for hinanden – og hinandens viden - i opgaveløsningen, og hvor du møder gode kolleger i et uformelt, behageligt og udviklende arbejdsmiljø. Du vil herudover få store frihedgrader til at påvirke din arbejdsdag. Du får løn efter kvalifikationer, pensionsordning samt mulighed for faglig og personlig udvikling.

 

Stillingen er på 37 timer.

 

Ansøgningsfrist: 31/5-2022 – ansættelsessamtaler afholdes løbende.

 

Ansøgning samt CV og relevante bilag sendes på e-mail til:  job@stroemhansen.dk

Ansøgningen mærkes ”Ansøgning -  Kontorassistent Nørresundby”.

 

Spørgsmål til stillingen stilles til: CFO Peter Bach-Fisker 9632 6009 eller pbf@stroemhansen.dk
Se også www.stroemhansen.dk

 

Strøm Hansen er en landsdækkende automations- og installationsleverandør, der producerer højteknologisk avancerede el- og systemløsninger til nordiske virksomheder. Vi har 4 afdelinger i hhv. Nørresundby, Aarhus, Vejle og Glostrup, beskæftiger ca. 200 medarbejdere. Vores primære forretningsområder er: El-service, Industriel Automation & IT, Entreprise, Trafikstyring, Airport og El-tavler.