Vis mobilversion

Support er et afgørende element i Strøm Hansens netværk- og IT-ydelser: Det er nemlig her, vi uddyber vores kendskab til dig som kunde - og således øger vores evne til at give dig den allerbedste service. Både generelt men også i forbindelse med "responstidsaftaler", som Strøm Hansen ofte opererer med for onsite support:

Onsite support er især vigtigt for de kunder, hvor oppetid er vigtigt – og hvor der skal reageres hurtigt, hvis uheldet er ude. En responstidsaftale betyder, at vi sammen med dig udarbejder en kontraktmæssig aftale, hvor vi fastsætter et tidsrum, hvor indenfor, vi er hos dig – efter du har ringet til os. Aftaler vi f.eks., at vi skal være hos dig ½ time efter, vi har modtaget dit opkald, så er vi det.

Vi tilbyder også konsulentbistand. Hvis du ikke har en supportaftale med en IT-udbyder, har du måske behov for en tekniker på stedet i flere dage – eller måske en dag eller nogle timer om ugen – til at varetage løbende vedligehold. Strøm Hansen stiller sig gerne til rådighed. Derudover har vi naturligvis også et omfattende remote support system, så du altid kan få online support.

Strøm Hansen har yderligere en række højkvalitative overvågningssoftwares (bl.a. Syslog), hvorfra vi, hvis vi har indgået aftale om det, kan overvåge dit netværk/udstyr for fejl og/eller warnings. Vi har flere typer af muligheder og kommer gerne forbi og fortæller dig om dem.